FANDOM

Astrodaktyl to kosmita z próbki DNA nieznanego gatunku z planety Terradino.

Wygląd Edytuj

Astrodaktyl jest przygarbionym humanoidem, przypominającym dawne, ziemskie pterodaktyle. Jego ciało jest zbudowane z wielu brązowych segmentów, natomiast na przedramieniu ma specjalne elementy, z których generuje elektryczne bicze. Na dłoniach i stopach nosi zielone rękawiczki, które odkrywają żółte pazury. Na plecach posiada element, przypominający jetpack, do którego może chować długie i wytrzymałe skrzydła. Na długiej szyi znajduje się mniejsza głowa, z zaostrzonymi końcami. Nad oczami znajdują się jaśniejsze, długie brwi, natomiast nad ostrym dziobem znajduje się zielono-czarny pasek. Astrodaktyl nosi krótką, czarną bluzkę, a także zielone spodnie z szelkami i czarnym pasem po środku, oraz białym pasem w talii. Symbol Omnitrixa znajduje się na lewym ramieniu.

Umiejętności Edytuj

ATTWN (362).png

Astrodaktyl używa biczów

Astrodaktyl jest niezwykle wytrzymałym kosmitą, którego największym atutem jest umiejętność używania energii z zinternalizowanej mocy gwiazd, która napędza też jego plecak. [1] Dzięki niemu, jak również potężnym, składanym skrzydłom, Astrodaktyl potrafi latać z niesamowitą szybkością.

Zinternalizowana moc z gwiazd służy Astrodaktylowi również to tworzenia elektrycznym biczów energii świetlnej. Ową energią może też strzelać z dzioba, a także tworzyć specjalne wybuchy. Oprócz tego, pazury kosmity są niesamowicie ostre.

Wady Edytuj

Ataki elektryczne mogą Astrodaktyla zranić, a nawet w najgorszym wypadku zabić.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Nazewnictwo Edytuj

Język Nazwa Pochodzenie
Amerykański Astrodactyl Pochodzi od słów "astro", oznaczającego "gwiazdę" i od słowa "dactyl", oznaczającego "pterodaktyla".
Bułgarski ??? ???
Chiński 极光翼龙 Pochodzi od słów "极光", oznaczającego "Aurorę" i od słowa "翼龙", oznaczającego "pterodaktyla".
Francuski Astrodactyle Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Hiszpański Astrodactyl Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Japoński ??? ???
Niemiecki Astrodactylus Pochodzi od słów "astro", oznaczającego "gwiazdę" i od słowa "dactylus", oznaczającego "pterodaktyla".
Polski Astrodaktyl Pochodzi od słów "astro", oznaczającego "gwiazdę" i od słowa "daktyl", oznaczającego "pterodaktyla".
Portugalski Astrodáctilo Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Rumuński ??? ???
Turecki ??? ???
Włoski Astrovolante Pochodzi od słów "astro", oznaczającego "gwiazdę" i od słowa "volante", oznaczającego "lot".
Węgierski ??? ???

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa "Astrodaktyl" jest podobna do nazwy jednego z Pokémonów – Aerodactyla.
  • Astrodaktyl wydaje często dźwięki, które są podobne do głosu papugi.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki