FANDOM

Arburscy Pelaroci to obcy gatunek, dawniej zamieszkujący Arburię.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Arburscy Pelaroci są białymi kosmitami o masywnej posturze. Ich plecy są obrośnięte ciemno-żółtymi twardymi płytami, które są otoczone czarnymi liniami. Te elementy znajdują się też na trójpalczastych nogach, a także na czteropalczastych rękach. Ich oczy skośne oczy są podczepione do ciemniejszych linii przy płytach na ramionach, natomiast szerokie, otoczone czarnymi liniami, wyposażone w ostre zęby usta znajdują się w centralnej części brzucha.

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Arburscy Pelaroci znacznie się nie zmienili, jednak utracili czarny pas znajdujący się w okolicy brzucha, a płyty porastające ich ciało stały się ciemniejsze.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Arburscy Pelaroci znacznie się nie zmienili, jednak ich oczy są oddzielone od czarnych pasów otaczających płyty na ramionach. Kolor tej skorupy ponownie stał się jaśniejszy, a one same stały się bardziej płaskie. Powrócił też czarny pas znajdujący się w okolicy brzucha.

Umiejętności Edytuj

Główną umiejętnością Arburskich Pelarotów jest zmiana w kulę, a także zwiększona siła i wytrzymałość. W postaci kuli mogą oni wytrzymać różne wiązki laserowe, kwasy i inne ataki, a także są w stanie kogoś w niej zabrać. Nabierają też niesamowitej szybkości i skoczności, oraz mogą tworzyć fale uderzeniowe. Oprócz tego posiadają niezwykle ostre pazury, które mogą służyć do obrony.

Wady Edytuj

Jeśli Arburscy Pelaroci są na lepkiej, śliskiej powierzchni, nie mogą wstać ani chodzić. Zależy to od tego, że mają dwie małe nóżki, które ledwie utrzymują ciężar ich ciała.

Forma wyewoluowana Edytuj

Prplx (477)

Wyewoluowany Arburski Pelarota

Wyewoluowani Arburscy Pelaroci są jasno-niebieskimi kosmitami o masywnej posturze. Ich plecy są obrośnięte ciemno-niebieskimi twardymi płytami z kolcami, które są otoczone czarnymi liniami. Te elementy znajdują się też na trójpalczastych nogach, a także na czteropalczastych rękach. Ich oczy skośne oczy są podczepione do ciemniejszych linii przy płytach na ramionach, natomiast szerokie, otoczone czarnymi liniami, wyposażone w ostre zęby usta znajdują się w centralnej części brzucha.

Wyewoluowanych Arburskich Pelarotów charakteryzuje jeszcze większa siła i wytrzymałość od formy pre-ewolucyjnej. Ich pancerz uległ udoskonaleniu i dzięki kolcom, kosmici mogą się przebić przez niemal wszystko. Aerodynamika ich ciała znacznie się poprawiła, dzięki czemu po zwinięciu w kolczastą kulę, osiągają większe prędkości i mogą wyżej się odbijać.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Gatunek Arbursich Pelarotów jest uważany za wymarły, gdyż wszyscy wyginęli wraz ze zniszczeniem Arburii.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Arburski Pelarota

  • Nazwa mieszkańców Arburii

    3 wiadomości
    • Fajnie, że ktoś ogląda naszego Facebooka :D Tak WindMarine, powinien się tak nazywać, ale nic nie jest do końca jasne. W Polskiej wers...
    • Spoko :D