FANDOM

Appoplexianie to obcy gatunek, zamieszkujący Appoplexię.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Appoplexianie są pomarańczowymi, umięśnionymi tygrysami z czarnymi pasami. Jedynie klatka piersiowa, brzuch, część twarzy, ręce oraz stopy są koloru białego. Z nadgarstków wyrastają im długie, czarne pazury. Ich czarne brwi i włosy są nastroszone do góry, przez co przypominają kolce. Żuchwa jest wysunięta lekko do przodu, a z niej wystają dwa małe ostre zęby.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Appoplexianie znacznie nie zmienili swojego wyglądu, jednakże są mniejsi i mają krótsze brwi.

Umiejętności Edytuj

Appoplexianie posiadają super siłę i zwinność, które umożliwiają im na skakanie bardzo daleko i wysoko. Mają duży, czarny, chowany pazur na każdym nadgarstku, który może być używany do kłucia przeciwników lub do wbijania go w ziemię, tworząc tym samym falę uderzeniową. Appoplexianie są niezwykle wytrzymali, ponieważ mogą przeżyć uderzenie pocisku i spadek z dużej wysokości. Gatunkiem tym kieruje olbrzymi gniew, co pozwala im na zastraszenie przeciwników rykiem lub samą złością.

Wady Edytuj

Mózg Appoplexian jest przeznaczony wyłącznie do agresji i walk, co czyni ich mało inteligentnym, a także często powoduje to, że gatunek ten rozprasza się. Dodatkowo Appoplexianie boją się wody.

Forma wyewoluowana Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

URath 3

Wyewoluowany Appoplexianin

Wyewoluowani Appoplexianie znacznie zmieniają swój wygląd. Posiada białe futro z paskami innego koloru. Nie mają futra na dłoniach, stopach, szyi, żuchwie i klatce piersiowej. Na przedramionach i kostkach są zwinięte bandaże, które posiadają małe kolce. Z nadgarstków wychodzą po dwa, długie, czarne pazury, które są bardzo ostre. Takie same można zauważyć na łokciach, jednak różnią się długością. Wokół ich oczu widnieje ciemniejsze futro, natomiast na plecach można zauważyć czarne, pomiędzy którym znajdują się trzy długie, czerwone pazury.

Wyewoluowani Appoplexianie posiadają super siłę, wytrzymałość i zwinność. Te umiejętności czynią z nich niepokonanych przeciwnika. Na każdym z nadgarstków posiadają dwa duże, czarne i ostre pazury, które mogą się wysuwać. Są one używane do zadawania obrażeń przeciwnikom, a także do tworzenia fali uderzeniowej, wbijając je w ziemię. Wyewoluowani Appoplexianie w przeciwieństwie do swojej pre-ewolucyjnej wersji, nie są kierowani agresją i gniewem, dzięki czemu ich mózg pozwala im się skupić na innych czynnościach, a nie tylko na rozwalaniu.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Rath TabberOV
RathPunkBen TabberOV

Ciekawostki Edytuj

  • Prawdopodobnie im Appoplexianie są starsi tym są bardziej włochaci, gdyż Ben w wymiarze Rexa jako Gniew był kudłaty, a w swoim wymiarze nie.

Zobacz też Edytuj