FANDOM

Anur Transyl to planeta zamieszkiwana przez gatunek Transylian.

Wygląd Edytuj

Anur Transyl leży w Układzie Anurskim i jest zmechanizowaną planetą, która składa się z wielu kawałków pozszywanych ze sobą. Utrzymuje je w równowadze mechaniczne jądro, które wydziela fioletowe światło. Planeta jest połączona ze swoimi księżycami siwą siecią. Jeden z księżyców Anur Transyla nazywa się Luna Lobo.

Historia Edytuj

Początkowo Anur Transyl zamieszkiwał spokojny gatunek zwany Transylianie. W pewnym momencie próg planety przekroczyli Vladaci, którzy zaczęli używać rdzennych mieszkańców jako niewolników i kosztowny przysmak. Po pewnym czasie strach Transylian do najeźdźców minął i rozpoczęła się wojna. Ostatecznie wygrali ją elektryczni cudzoziemcy, a Vladaci zmienili się w popiół. Od tamtego momentu, Anur Transyl stał się planetą metropolijną.

Lokalizacje Edytuj

Postacie Edytuj

Znani mieszkańcy Edytuj

Znani goście Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa Anur Transyl pochodzi od miasta Transylwania, które rzekomo jest domem wampirów i wilkołaków. Jego księżyc Luna Lobo jest domem Loboanów (kosmicznych wilkołaków), a sam Anur Transyl był niegdyś domem Vladatów (kosmicznych wampirów).
  • Według Derricka, Anur Transyl jest wielkim obszarem metropolijnym, na którym żyje społeczność wielokulturowa, co zostało również potwierdzone w odcinku "Kto jest potworem?". [1]

Przypisy Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki