FANDOM

Anodyci to obcy gatunek, zamieszkujący planetę Anodyna.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Anodyci są istotami stworzonymi z energii życiowej, czyli many. Posiadają szczupłe ciemnofioletowe sylwetki z jaśniejszymi konturami. Ich twarze mają jaśniejszy odcień niż reszta ciała. Włosy są białe z różowym konturem, natomiast oczy mają biały kolor.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Anodyci znacznie się nie zmienili, jednak ich skóra ma jasnoróżowy odcień, a włosy są krótsze. Ich oczy są białe, ale mają jasnoróżowe kontury.

Umiejętności Edytuj

Verdona True Form

Anodytka absorbuje manę

Anodyci są rasą wolnych duchów z nieograniczoną mocą. Ich zdolności głównie opierając się na swobodnym manipulowaniu i kontrolowaniu many, a także tworzeniu wybuchów energii, tarcz i barier. Swoje moce wykorzystują głównie jako konstrukcje energetyczne, pozwalając im na użycie różnych rodzajów struktur takich jak: młotki, kaski, tarany i belki, lecz służą też do przemieszczania się.

Za pomocą pozostawionej many, są w stanie odnaleźć każdą istotę, idąc tym tropem. Potrafią też teleportować się, używać telekinezy i telepatii, a także pochłaniać manę. Anodyci mogą zrzucić swoją przybraną powłokę i pokazać prawdziwą - Anodycką, w której mają możliwość lotu i zmiany rozmiaru.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Z mocą Edytuj

foto= Verdona TabberUAF.png|tekst= Verdona Tennyson|link= Verdona Tennyson}

Bez mocy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Choć Anodyci czerpią energię z wszystkiego, co żyje, to ta energia pochodzi z Legerdomeny.
  • Według Gwen Tennyson, jest ona w stanie wyczuć manę żywych istot, ale przedmioty jest wyczuć trudniej.
  • W odcinku "Oko patrzącego" jest pokazane, jak Gwen uzdrawia Statka.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Anodyta

  • Ben 10.000 - Anodyta

    10 wiadomości
    • Zauważ, że czarodzieja potrafi czarować i bez magicznych przedmiotów, a też jej nie ma, możliwe że jakąś ją zwykał, lub uaktywn...
    • ciekawe...

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki