FANDOM

Amulety Bezelu to pięć mistycznych amuletów dających nadprzyrodzone zdolności, które zostały stworzone przez Bezela.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Amulety Bezelu są kamiennymi, kulistymi bryłami. Na każdej z nich znajdują się pradawne oznaczenia, które świecą podczas ich używania.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Amulety znacznie się zmieniły, gdyż ich kolor jest teraz fioletowy, natomiast oznaczenia różowe. Amulet reinkarnacji posiada złoty kolor, a jego oznaczenie jest brązowe.

Opis Edytuj

Bardzo dawno temu Bezel stworzył mistyczne amulety, w celu osiągnięcia potężnej magicznej mocy. Stworzenie amuletów, wraz z ich zniszczeniem i ponownym odnowieniem w ciągu następnych kilkunastu lat spowodowało, że bariera między Ziemią a Legerdomeną została zmiękczona.

Amulet szczęścia daje użytkownikowi niebywałe szczęście, dzięki któremu dzieją się rzeczy, zdarzenia korzystne dla tej osoby, pomagając wypełnić jej zamiary. Amulet reinkarnacji pozwala przywrócić do życia użytkownika po krótkim okresie od śmierci. Amulet ognia daje niezwykłe zdolności związane z ogniem i jego manipulacją. Amulet lewitacji pozwala latać z niezwykłą prędkością i wysokością samemu posiadaczowi lub wybranym przez niego osobom albo przedmiotom. Amulet burzy daje władzę nad tworzeniem wyładować atmosferycznych, kontrolowaniem, manipulowaniem, pochłanianiem z nich energii. Ostatnim z amuletów jest zaginiony amulet, który dziesięciokrotnie zwiększa siłę i zdolności innych amuletów. W przypadku gdyby pozostałe amulety zostały zniszczone, ten ma moc odtworzenia ich wszystkich.

Znani użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Amulety zostały stworzone przez Bezela, jednak nie przywiązuje on do nich specjalnej wagi.
  • Według alternatywnych odcinków: "Ben 10.000" i "Ken 10", Gwen je zdobyła i włada nad wszystkimi z nich. Mana produkowana przez nią jest koloru żółtego.

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki