FANDOM

Amfibian to kosmita z próbki DNA Amperi z nieznanej planety znajdującej się w galaktyce Andromedy.

Wygląd Edytuj

Amfibian to biała meduza, która ma na ciele niebieskie płaty przypominające pioruny. Posiada cztery ręce i duże zielone oczy. Nosi symbol Ultimatrixa na piersi.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Amfibian znacznie się nie zmienił, jednakże jego oczy są większe i mają czarne powieki. Końce jego ciała są potargane, a macki są szpiczaste. Symbol Omnitrixa znajduje się na ustach.

Umiejętności Edytuj

Un deber para ti223

Elektrokineza Amfibiana

Amfibian kontroluje błyskawice i elektryczność, tym samym może wytwarzać prąd. Potrafi strzelać piorunami z rąk, a także latać. Może też przekształcić się w czystą energie elektryczną i podróżować w kablach oraz urządzeniach. Amfibian potrafi również pochłaniać energię elektryczną, stać się niematerialny i potrafi pływać..

Amfibian potrafi czytać w myślach poprzez impulsy elektromagnetyczne w mózgu, ale jak potwierdził Dwayne, Ben nie wie, jak to robić.[1] Może wcisnąć się w małe szczeliny, ponieważ nie ma kości, a także potrafi rozciągać swoje macki.

Wady Edytuj

Amfibian może używać swoich mocy pod wodą, ale jeżeli ma w sobie jej za dużo, może sam siebie porazić prądem.[2] Amfibian może stać się bezsilny w walce z wrogami wysysającymi energię, takimi jak Phil.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Nazewnictwo Edytuj

Język Nazwa Pochodzenie
Amerykański AmpFibian Pochodzi od słów "amper", oznaczającego "prąd elektryczny" i od słowa "amphibian", oznaczającego "płaza".
Bułgarski Водна Мълния ???
Chiński 通灵天人 Pochodzi od słów "通灵", oznaczającego "psychikę" i od słowa "天人", oznaczającego "niebo".
Francuski Amphibien Pochodzi od słowa "amphibien", oznaczającego "płazy".
Hiszpański Ampfibio/Electrofibio Pochodzi od słowa "ampfibio", oznaczającego "płazy". Druga nazwa pochodzi od słów "electricidad", oznaczającego "elektryczny" i od słowa "anfibio", oznaczającego "płaza".
Japoński ??? ???
Niemiecki Ampfibian Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Polski Amfibian Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Portugalski AmpFíbio Pochodzi od słów "amperi", oznaczającego "prąd elektryczny" i od słowa "anfíbio", odnoszącego się do oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Rumuński Amfibianul Pochodzi od słowa "amfibian", oznaczającego "płazy".
Turecki AmFibiyan Pochodzi od słowa "amfibiyan", odnoszącej się do wymowy oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Włoski Fulmanfibio Pochodzi od słów "fulmine", oznaczającego "uderzenia piorunów" i od słowa "anfibio", oznaczającego "płaza".
Węgierski Gorgona Pochodzi od słowa "medúza", oznaczającego "meduzę".

Ciekawostki Edytuj

  • Amfibian i inni obcy pochodzący z Galaktyki Andromedy mają moce powiązane z żywiołami, w przypadku Amfibiana jest to elektryczność.
  • Amfibian jest jedynym obcym z Galaktyki Andromedy, który został użyty przez Bena w tym samym odcinku w którym został zeskanowany.
  • Jak potwierdził Dwayne, Ben jako Amfibian może czytać w myślach, lecz nie wie jak to robić.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki