FANDOM

Alfa Runa to zamaskowana, trzecia część Mapy Nieskończoności. Ma nadzwyczajną moc oraz zasila Legerdomenę.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Alfa Runa jest ciemnogranatowym kawałkiem skały z różowym, świecącym symbolem, wokół którego jest czarna obwódka. Użytkownicy noszą go na sznurku, powieszonym na szyi.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Alfa Runa znacznie się nie zmieniła, jednakże czarna obwódka wokół symbolu jest grubsza. Kształt skały zyskał ostre krawędzie. Użytkownicy noszą go na sznurku, powieszonym na szyi.

Opis Edytuj

Alfa Runa utrzymuje prawdziwe imię Yahwatacsip, pozwalając na pełną kontrolę istotom magicznym nad wszystkim, co znajduje się w tej krainie. Pozwala Adwaicie być bardziej potężnym, dzięki czemu stał się panem swej krainy, uważającym, że wszystko, co żyje, kradnie energię należącą się tylko i wyłącznie jemu. Aby zapobiec tym "kradzieżom", przedstawiciel Geochelone Aerio zabija wszystkich, którzy mu się sprzeciwiają lub bierze ich w niewolę. Alfa Runa została skradziona przez Aggregora, jako kolejna część potrzebna mu do dostania się do Kuźni Stworzenia.

Gdy Agrgregor zabiera ją z Yahwatacsip, część krainy zaczyna się walić, bo Alfa Runa utrzymywała cały świat. Ben, Gwen i Kevin uciekają, a Czarodziejka zostaje, by uwolnić swój lud od osłabionego Adwaity. Później Hope zdobyła artefakt, dzięki czemu była niesamowicie silna. Stała się niemal boginią magii. Dzięki niej była zdolna zmieniać prawdziwą nazwę Legerdomeny co kilka sekund, używać czarów bez ich wypowiadania oraz pokonać Gwen, Bena i Kevina.

W odcinku "Na zamku De Szramy" okazuje się, że De Szrama podczas nieobecności Czarodziejki w Legerdomenie ukradł Alfa Runę, z której wyssał większość mocy. Potrzebna mu ona była do wskrzeszenia Lorda Transyla. Pomimo tego Czarodziejka za pomocą Bena, Rooka i Cykora odebrała artefakt, lecz oszukała bohaterów atakując ich w skalnej zbroi, która szybko została zniszczona przez zakochanego w dziewczynie hydraulika.

Znani użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Alfa Runa jest odniesieniem do pradawnych magicznych run, które oznaczały coś tajemniczego.

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki