FANDOM

Aktor Łasuch to kosmita z gatunku Łasuchów z planety Peptos XI.

Wygląd Edytuj

Aktor Łasuch ma bagnisto-zieloną skórę, ciemno żółtawy brzuch i twarz, czarno zielone palce i plamki na ogonie, kończynach, biodrach i plecach. Jego oczy są skośne, a źrenice są niebieskie i duże. Jego zęby nie są tak ostre.

Umiejętności Edytuj

Aktor Łasuch ma cztery bardzo silne, klejące się języki, które mogą się rozciągać, pozwalając mu na złapanie dużych obiektów i przesuwanie ich stosunkowo łatwo. Jego usta i żołądek mogą rozciągnąć się, pozwalając mu przełknąć i strawić obiekty dość większe niż on sam.

Aktor Łasuch posiada kilka kwasów w żołądku, które rozpuszczają prawie wszystkie formy materii. Nie może jednak spożywać materii organicznej. Pozycje spożywane są zmieniane w kule cieczy, które mogą być wydalane z wielką dokładnością. Może też zastosować je jako bumerang czy frisbee. Aktor Łasuch może też pluć śluzem.

Wady Edytuj

Aktor Łasuch nie może połknąć dużej ilości obiektów na raz. Zjadając coś, kosmita staje się grubszy i cięższy dopóki tego nie wypluje, przez co ma spowolnione ruchy i obniżone skoki.

Historia Edytuj

Aktor Łasuch zadebiutował w odcinku "Dwóch albo żaden", gdzie był jednym z kandydatów do wzięcia udziału w show Albedo. Galwan nie przyjął go, ponieważ mu się nie spodobał.

Występy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki