FANDOM

Ah Puch to starożytny bóg śmierci i strażnik Miecza Ekchuah.

Wygląd Edytuj

Ah Puch przypomina przerośniętego szczura i jest około dwa razy większy niż Czteroręki. Jego skóra ma szary kolor, natomiast usta złoty. Na głowie ma dwa szpiczaste uszy, a pod nimi okrągłe pierścienie. Oczy mają czerwony kolor. Ah Puch nosi niebiesko-żółty, starożytny strój. Na prawej ręce można zauważyć bandaż.

Umiejętności Edytuj

Jako starożytny bóg, Ah Puch posiada niesamowitą, nadludzką siłę. Sam jego język był w stanie podnieść belkę i rzucić Czterorękim o ścianę świątyni. Jego wytrzymałość pozwala mu nie odczuwać większości ataków Tetramanda, a także strzałów z broni. Ah Puch jest też niezwykle zwinny, potrafił szybko i z zaskoczenia uderzyć Bena, bez jego wiedzy. Prawdopodobnie zginą pod gruzami świątyni.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ah Puch po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Broń ostateczna", gdzie atakował Wiecznych Rycerzy, którzy próbowali ukraść miecz z jego świątyni. Został pokonany przez Bena. To, co się z nim później stało jest nieznane.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ah Puch jest jednym z najsilniejszych fizycznie wrogów Bena.
  • Choć zaatakował Bena i innych, zrobił to w obronie miecza.
  • Jego twarz jest taka sama jak maska Ah Puch.
  • Prawdopodobnie Ah Puch inspirowany był na bogu starożytnego plemienia Majów.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki