FANDOM

Agent 6, znany także jako Szósty, jest agentem Providence z alternatywnego wszechświata.

Wygląd Edytuj

Szósty jest wysokim mężczyzną o azjatyckich rysach twarzy i krótkich, ciemnobrązowych włosach. Jego oczy są niemal zawsze zasłonięte przez okulary przeciwsłoneczne, a jego znakiem rozpoznawczym jest zielony garnitur, który nosi prawie zawsze.

Osobowość Edytuj

Szósty jest bardzo opanowanym, honorowym mężczyzną, zawsze przestrzegającym zasad.

Umiejętności Edytuj

Agent 6 nosi parę katan, którą wykorzystuje do walki i uzupełniania swojej niezrównanej elastyczności i umiejętności. Jest w stanie, z wielką zręcznością, poradzić sobie bardzo szybko z silnymi atakami Rexa. Jego sprawność pozwala mu skakać między budynkami i statkami.

Udało mu się przeżyć wybuch ciała Alfy, choć umieściło go to w śpiączce.

Historia Edytuj

Szósty zadebiutował w odcinku "Przymierze bohaterów", gdzie trenował z Rexem przed otrzymaniem ostrzeżenia o anomalii w Central Parku. Agent przybywał na statku z Bobo i Salazarem. Gdy nastolatek toczył walkę z Benem, Agent 6 walczył z Alfą w mieście. Mimo imponujących zdolności mężczyzna, po walce z nanitem, zapadł w śpiączkę. Po bardzo długim czasie przebudził się i przytulił do młodego bohatera.

Występy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego nazwa pochodzi od faktu, że jest szóstym, najbardziej niebezpiecznym człowiekiem na świecie.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki