FANDOM

Abel North jest aktorem w serialu telewizyjnym Komandos Kangur, gdzie gra główną rolę.

Wygląd Edytuj

Abel jest starszym mężczyzną, mającym siwe włosy i niebieskie oczy. Częściej widziany jest w stroju Komandosa Kangura, który jest koloru pomarańczowo-brązowego. Maska zakrywa tylko włosy, natomiast oczy i usta są odsłonięte. Na czole można zauważyć literę "K", a na bluzce sylwetkę kangura. Abel nosi też żółte rękawiczki, buty, a także brązowy pasek.

Umiejętności Edytuj

Abel nie posiada żadnych specjalnych umiejętności, lecz jako Komandos Kangur walczy najróżniejszymi broniami. Dzięki sprężyną w butach potrafi wysoko skakać. Pasek zawiera mnóstwo przydatnych urządzeń, które sprawdzają się w walce.

Pomimo braku kompetencji, Abel wykazał, że myśli strategicznie podczas walki i stara się wykorzystać każdy błąd przeciwnika na swoją korzyść.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Abel North zadebiutował w odcinku "Przygody Super Kosmo-Bohaterów", gdzie stał się wrogiem Tima Deana. Wszystko przez to, że występ Komandosa Kangura został odwołany przez Super Kosmo-Bohaterów. Kane - brat bliźniak Abla ujawnił, że stworzył wszystkie gadżety do serialu i to on powinien być bohaterem. Zazdrość spowodowała, że udając brata zaczął siać spustoszenie w parku. Dzikiemu Pnączu udało się pokonać złoczyńcę, który został następnie aresztowany. Abel przeprosił Tima, za niesłuszne oskarżenia.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki