FANDOM

Łebkrab to kosmita z próbki DNA Cerebroskorupiaka z planety Encephalonus IV.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

W seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien", Łebkrab to pomarańczowy skorupiak z sześcioma nogami i parą szczypiec. Może otworzyć swoje skorupy na głowie, ujawniając wielki mózg. Łebkrab nosi symbol Omnitrixa/Ultimatrixa na szyi, razem z usztywnieniem.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W serii "Omniverse", Łebkrab ma cztery nogi, a każda ma czarny pasek. Nosi czarne okrycie bioder z zielonym paskiem. Ma też taki pas na głowie. Kolce na głowie są dłuższe i większe, zdobył je też na rękach, a jego oczy są połączone z głową.

Moce i umiejętności Edytuj

Brainstorm AF 7

Elektrokineza Łebkraba

Łebkrab posiada olbrzymi mózg dający mu większą inteligencję i zdolność do rozwiązywania trudnych obliczeń w krótkim okresie czasu, a także pozwala mu określić mechaniczne wartości (odległość, głośność, nachylenie, itp.) po prostu patrząc na przedmioty.

Łebkrab może kontrolować energię elektryczną i tworzyć pola siłowe wokół siebie i innych poprzez myśli, otwierając płaty na czaszce.

Łebkrab może swoją elektrokinezą telekinetycznie przenosić obiekty i wytwarzać energię elektryczną ze swoich kleszczy. Ma możliwość wykorzystania energii elektrycznej do kontroli maszyn. Jest w stanie kontrolować różne aspekty energii elektrycznej, począwszy od pchania, przez szokowanie, aż do powłok ochronnych.

Łebkrab jest wystarczająco silny, by zniszczyć lodówkę swoimi szczypcami.

Wady Edytuj

Dźwiękowe ataki powodują u niego ból głowy i sprawia, że trudno mu się skupić. Bywa też egoistyczny, przez co zapomina o prostych rzeczach. Jego elektryczne ataki mogą zostać uziemione.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nie porusza swoimi ustami, chyba że okazuje emocje.

Zobacz też Edytuj