FANDOM

Ładniutki Wredziak to perfekcyjny syn mamy Wredziak i taty Wredziaka oraz młodszy brat Ośmiokąta i Prostokąta.

Wygląd Edytuj

Ładniutki nosi fioletowe ciuchy z kapeluszem tego samego koloru, a także białą koszulę. Jego włosy są żółte. Jest najmniejszym z Wredziaków, kształtem przypominającego Prosa.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ładniutki nosi takie same ubrania jak Dwunek, opierający się na pomarańczowym, żółtym i czarnym kolorze. Na piersi widnieje duża kokarda. Kapelusz jest podobny do czapki marynarza. Włosy stały się grubsze.

Niektóre klony zostały zmutowane przez matkę, która nazwała to "okresem po dojrzewaniu". Pomimo "dorosłości", dalej są dziecinni.

Historia Edytuj

Pretty boy vreedles.PNG

Ładniutcy w "Ultimate Alien"

Ładniutki jest faworyzowany przez dwóch starszych braci. Mama Wredziak przybyła ma Ziemię w celu zdobycia całej słonej wody i stworzenia 3-400 miliardów klonów Ładniutkiego. Z powodzeniem sklonowała go kilkanaście razy zanim Ośmiokąt i Prostokąt zdradzili ją i aresztowali. Klony Ładniutkiego Wredziaka zostały zabrane do kosmicznego domu dziecka przez specjalistę Patellidaya.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ładniutki powraca w odcinku "Zaginiony syn", gdzie jeden z klonów zostaje porwany przez braci. Pani Wredziak, nie wiedząc, kto jest sprawcą, grozi hydraulikom, że jeśli nie odnajdą jednego z jej Ładniutkich to wysadzi słońce. Okazuje się, że w tym czasie braciszkowie obrabowali cukiernię, podkładając bombę w banku obok i nic nie zabierając z niego. Ładniutki, widząc, że jego bracia są prawie pokonani przez Megaszpona i Rooka, ratuje ich lizakiem, po czym uciekają. Matka, nie mając swojego faworyta, próbuje zniszczyć słońce za pomocą zmutowanych Ładniutkich, ale okazuje się, że Pros i Ośmiokąt zabrali głowice rakiety. Po rozmowie z matką Bena, pani Wredziak, nie chcąc, aby inna matka poczuła to samo co ona, rezygnuje z planu. Cieszy się, że jej synowie trochę zmądrzeli, lecz ci są źli, że mają geometryczne imiona, a Ładniutki nie. Sandra proponuje imię Dwunastościanka. Pani Wredziak w nagrodę pozwala opiekować się braciom innymi Wredziakami.

W odcinku "Zero honoru pośród brachów", Ładniutki Wredziak brał udział w Turnieju Złotej Pięści i został pokonany przez więźnia Piscciss Volanna.

W odcinku "Powrót Wredziaków", Wredziaków odwiedza ojciec i dwójka rodzeństwa. Matka początkowo była zła, że jej mąż powrócił. Dopiero gdy ten zaproponował wiele bogactw, kobieta przyjęła go z otwartymi ramionami. Wspólnie udali się niszczyć i rabować Bellwood. Po pewnym czasie, matka Wredziak zrozumiała, że nie może zniszczyć miasta, w którym mieszka jej przyjaciółka. Właśnie wtedy okazało się, że mężczyzna oszukał żonę i ucieka z dwójką dzieci. W ostatnim momencie bracia Wredziakowie podkładają bombę w ich pojeździe, wysadzając ich w powietrze.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki